Service Level Agreement

Om van uw betaalautomaat gebruik te kunnen maken dient uiteraard een connectie gemaakt te worden met de verschillende betaal-netwerken. Hiervoor dient het Service Level Agreement. Naast gebruik van dienstverlening wordt in deze overeenkomst ook bepaald welke service u mag verwachten van PaQar in geval van defecten of problemen.

Een SLA is een vast onderdeel van de PaQar dienst verlening; uw betaalautomaat werkt niet zonder overeenkomst.

Voor verdere informatie zie: PaQar-SLA-voorwaarden

PaqarPay SLA
Gebruiks- en Software licentie Inclusief
Support Services

Helpdesk

Max. response tijd

Inclusief

2 uur

Transactie Management

Max. response tijd

Inclusief

24 uur

Service Window

Ma – Vr

Koopavond

Za

Zo

08.30 – 17.00

18.00 – 21.00

09.00 – 17.00

09.00 – 17.00

Vervangingsservice
Replacement inclusief reparatie,

mits geen oneigenlijk gebruik.

Max. response tijd

Inclusief

 

24 uur

Transportservice

Verzenden vervangend

betaalautomaat

Inclusief
Prijs

Per betaalautomaat per jaar

€ 149,-

 

Bel Mij

Vragen? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen telefonisch contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vraag nu GRATIS advies!