Service Level Agreement
Om van uw betaalautomaat gebruik te kunnen maken dient uiteraard een connectie gemaakt te worden met de verschillende betaal-netwerken. Hiervoor dient het Service Level Agreement. Naast gebruik van dienstverlening wordt in deze overeenkomst ook bepaald welke service u mag verwachten van PaQar in geval van defecten of problemen.
Een SLA is een vast onderdeel van de PaQar dienst verlening; uw betaalautomaat werkt niet zonder overeenkomst.
Voor verdere informatie zie: PaQar-SLA-voorwaarden
PaqarPay SLA | ||
---|---|---|
Gebruiks- en Software licentie | Inclusief | |
Support Services | ||
Helpdesk Max. response tijd |
Inclusief
2 uur |
|
Transactie Management Max. response tijd |
Inclusief
24 uur |
|
Service Window Ma – Vr Koopavond Za Zo |
08.30 – 18.00 18.00 – 21.00 09.00 – 17.00 09.00 – 17.00 |
|
Vervangingsservice | ||
Replacement inclusief reparatie,
mits geen oneigenlijk gebruik. Max. response tijd |
Inclusief
24 uur |
|
Transportservice | ||
Verzenden vervangend betaalautomaat |
Inclusief | |
Prijs | ||
Per betaalautomaat per jaar |
€ 149,- |