Service Level Agreement

Om van uw betaalautomaat gebruik te kunnen maken dient uiteraard een connectie gemaakt te worden met de verschillende betaal-netwerken. Hiervoor dient het Service Level Agreement. Naast gebruik van dienstverlening wordt in deze overeenkomst ook bepaald welke service u mag verwachten van PaQar in geval van defecten of problemen.

Een SLA is een vast onderdeel van de PaQar dienst verlening; uw betaalautomaat werkt niet zonder overeenkomst.

Mogelijkheden

Bij Paqar heeft u de keuze uit een Medium en een All-in abonnement. Onderstaand krijgt u een kort overzicht van de inhoud. Voor verdere informatie zie: PaQar-SLA-voorwaarden

Service abonnement Medium All-in
Software licntie Inbegrepen Inbegrepen
Helpdesk responstijd 1e lijns Max. 2 uur Max. 2 uur
Transactie management response tijd Max. 24 uur Max. 24 uur
Service op zondag/koopavond* Ja, van 9.00 tot 18.00/21.00 Ja, van 9.00 tot 18.00/21.00
Reparatie kleine hardware Kostprijs Inbegrepen, mits geen oneigenlijk gebruik
Reparatie door fabrikant €150 Inbegrepen, mits geen oneigenlijk gebruik
Omruilservice Inbegrepen Inbegrepen
On Site Support Nee Ja, binnen 24 uur**
Verzendkosten Inbegrepen Inbegrepen
Prijzen € 149,- per jaar, per betaalautomaat € 225,- per jaar, per betaalautomaat

*Koopavonden zijn op donderdag- en vrijdagavond
** Voor waddeneilanden geldt 72 uur, zondag uitgesloten

Installatie op locatie:

Mocht u een betaalautomaat bij Paqar willen aanschaffen dan kunnen onze monteurs ook de installatie verzorgen! Vraag voor meer informatie naar de mogelijkheden en voorwaarden.

Bel Mij

Vragen? Vul het onderstaande formulier in en wij nemen telefonisch contact met u op.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vraag nu GRATIS advies!